I Used to Be Darker
When Taryn, a Northern Irish runaway, finds herself in trouble in Ocean City, Maryland, she seeks refuge with her aunt and uncle in Baltimore. But Kim and Bill have problems of their own: they are trying to handle the end of their marriage gracefully for the sake of their daughter Abby.