Italian Gangsters
Director Renato De Maria brings his considerable creative flair to this playful crime docu-drama about the so-called “Ruthless Six.” A clever merger of archival footage, gangster film clips and intense, often comic monologues, Italian Gangsters ripples with a sense of pure anarchy.