The Epic of Everest
The Epic of Everest is a record of an expedition to climb Everest that acts as a mind-blowing historical document, an ethnographic work, and a visually staggering film of early cinema (in color!). Discover breathtaking landscapes, faces, and places for a moment of pure escapism.