Will It Snow for Christmas?
A ‘90s classic of French childhood cinema, Sandrine Veysset’s miraculous debut is also a dazzling portrait of rural life and agriculture. Although Will It Snow for Christmas? doesn’t shy away from the arduousness of farming. It also captures the promise and pleasures of youth.