...And God Created Woman
Brigitte Bardot stars as Juliette, an 18-year-old orphan whose unbridled appetite for pleasure shakes up all of St. Tropez; her sweet but naïve husband Michel (Jean-Louis Trintignant) endures beatings, insults, and mambo in his attempts to tame her wild ways.