Black Dynamite
Former CIA agent Black Dynamite is understood by few but desired by every woman. When “The Man” murders his brother, traffics heroin into an orphanage and floods the ghetto with malt liquor, Black Dynamite is the only hero bad enough to fight back. A masterful homage to ’70s blaxploitation films.