A lonely divorcee visits a bewitching London department store in search of a dress that will transform her life. She’s fitted with a perfectly flattering, artery-red gown—which, in time, will come to unleash a malevolent curse and unstoppable evil, threatening everyone who comes into its path.
The unique imagination of British master of weird, Peter Strickland (Berberian Sound Studio), is filled with eerie corridors, giallo antechambers, and surreal humour. This spellbinding killer-dress oddity is a gloriously bonkers trip to shopping hell—and nothing can prepare you for it.