Portraiture takes many forms in the latest ravishing work from Magnum photographer and filmmaker Khalik Allah. After Field Niggas, Allah returns to the same Harlem intersection for “a first-person documentary poem” of epic proportions: an uncompromising and immersive look at lives on the margins.