Midnight Traveler
“This is a story of a journey to the edge of hell.” So opens this award-winning documentary that intimately portrays an ordeal all too prone to dehumanization in media coverage. Filmed entirely on three phone cameras, this moving record of endurance and the refugee experience is honest and vital.