To Faro
Mel, a boyish young woman, lives a humdrum existence in Germany but dreams of seeing the world. When she’s mistaken as male, she reinvents herself as Miguel and charms Jenny, a pretty teen, while at the same time faking a relationship for her family’s sake with her Portuguese colleague Nuno.
In this unexpected love story, more than a broken heart is at stake, as our young protagonist embarks on a search for their gender identity and a place to belong. Full of subtle tenderness and raw emotions, Nana Neul’s ensemble drama effortlessly shows what it takes to love deeply and find oneself.