Alman bir yazar olan Sandra, kocası Samuel ve 11 yaşındaki görme engelli oğulları Daniel ile Fransız Alpleri’nde ücra bir dağ evinde yaşamaktadır. Samuel gizemli koşullarda ölünce, polis bunun intihar mı yoksa cinayet mi olduğunu araştırmaya başlar.