Paris’te geçen bu kısa filmde, küstah beyaz sinemacıların James Baldwin’le buluşması, beklemedikleri kadar gergin ve tartışmalı geçiyor. Baldwin’in sürtüşme yaratmaktan kaçınmayan fikirleri ve derinlikli entelektüel dünyasına eşsiz bir bakış.