2 Days in New York
Paris’te 2 Gün‘ün başarısının ardından, Fransız sinemasının yıldızlarından Julie Delpy, yeniden yönetmen koltuğuna geçiyor ve kültürel çatışmaları merkezine alan bir film ortaya çıkarıyor. Fransız komedileriyle Amerikan bağımsız filmlerinin bu tatlı karışımında Delpy’ye Chris Rock eşlik ediyor.