Diana, babası Gabriel’in üvey annesi Madalena’ya duyduğu türden bir gerçek aşkı arayan bir gençtir. Bununla birlikte Diana, Madalena’nın Miguel isminde bir sevgilisi olduğunu ve onun için babasını terk edeceğini öğrenir.