Normandiya’da yaz vakti. Bir arkeolojik kazı alanında çalışan Céline, hafta sonunu uzun süredir görmediği çocukluk evini ziyaret etmeye ayırır. Burada yürüyüşler yaparken, arkeolojik araştırmaları hiç beklenmedik olasılıklar şeklinde ona eşlik eder.
Enstalasyon sanatçısı ve yönetmen Christelle Lheureux, hakikat ve hayal gücü arasında salınırken, bölünen ekranları hikayenin ayrılmaz bir parçası kılıyor. Anılar, düşünce filizleri ve rüyalarla, bir kadının yaz vakti yalnız başına geçirdiği zaman, adı konulmayan imkanlarla doluyor.