9 Fingers
Polis kimlik istediğinde Magloire terk edilmiş tren istasyonunda sigara içiyordur. Geriye bir servet bırakan, ölmek üzere bir adamla karşılaşıncaya kadar kaçmıştır. Magloire şimdi bir çete tarafından takip edilir. Rehine alınır ama kaybedeceği hiçbir şeyi olmadığı için onların suç ortağı olur.
35mm ile siyah-beyaz çekilmiş, Portekiz yapımı bu noir pastişi, Hitchcockvari bir kimlik karmaşası sonucu ortaya çıkan bir gerilim. Yakın zamanda kaybettiğimiz Gaspard Ulliel’nin başrolünde yer aldığı ve Locarno’da En İyi Yönetmen ödülünün sahibi 9 Fingers kült bir klasik olmaya aday.