Bir Kazak köyünde bir oğlan çocuğu cinayete kurban gider. Dedektif Bekzat soruşturmayı çabucak bitirmek istemektedir; ne de olsa yerel polisler faili çoktan yakalamıştır. Ancak şehirden bir gazetecinin gelmesiyle birlikte düzeni altüst olur.