Almanya, 60’ların sonları. Faşist eğilimler ve anti-komünist kapitalizm yüzünden hayal kırıklığına uğramış savaş sonrası nesil, ailelerine karşı isyan etmektedir. Andreas Baader ve Ulrike Meinhof tarafından kurulan, devrimci Kızıl Ordu Fraksiyonu’nun yükselişinin öyküsü.
Godard’la açılıp Fassbinder’le sona eren bir filmin kavgacı bir ruha sahip olduğu şüphe götürmez. Périot’nun savaş sonrası Almanya’nın durumu üzerine arşiv görüntülerinden oluşturduğu etkileyici kolaj, ülkenin siyasi çalkantılarını anlatırken radikal hareketlere dair pek çok şey ortaya koyuyor.