A Lullaby to the Sorrowful Mystery
Andrés Bonifacio İspanya sömürge yasasına karşı Filipinler Devrimi’nin babası olmasıyla ünlü. Sekiz saatlik bu epik film bireyin tarihteki rolünün keşfederken bir araya getirdiği çeşitli anlatılar aracılığıyla tarihin derinliklerinden bir mücadele efsanesini inceliyor .