A Modern Coed
Éric Rohmer, Altı Ahlak Hikayesi serisinin tam ortasında çektiği bu kısa belgeselde kamerasını akademi dünyasına çeviriyor. II. Dünya Savaşı sonrasında yükseköğretime kaydolan kadın sayısındaki rekor artışı gözlemleyen A Modern Coed, Rohmer’in kadın karakterlerine tarihsel bir bağlam sağlıyor.