A Separate Wind
Omar ve Karina’nın annesi tatilde kalp krizi geçirir. Birbirinden giderek uzaklaşan iki kardeş, büyükannelerinin evlerine doğru uzun bir yolculuğa çıkar. Meksika’yı boydan boya katettikleri yolculuklarında şiddetin, nefretin ve güvensizliğin hüküm sürdüğü parçalanmış bir ülkeyle karşılaşırlar.