Chaplin, bu gölgede kalmış filminde nispeten daha “ciddi” sulara dalıyor. Onun toplumsal meselelere dair gözlemci yanını sergilediği romantik dramda, büyük usta perdede yalnızca kısacık bir süre için arz-ı endam ediyor.