Blanche Moreau 92 yaşındadır ve bir hastanenin geriatri bölümünde kendisi gibi Alzheimer’lı hastalarla birlikte kalmaktadır. Sanki kendisiyle dünyanın geri kalanı arasında bir perde vardır. Zar zor yemek yemektedir, çok yorgundur. Sonra ünlü koreograf ve dansçı Thierry Thieû Niang gelir hastaneye.