Above and Below
Rick ve Cindy, epeydir Las Vegas’ın dışındaki bir tünelde yaşayan sevgi dolu evsiz bir çifttir. Dave, çölde tek başına bir barınakta yaşar. April’in bir evi olsa da insanlığın sorunları yüzünden Mars’a taşınmayı düşünür. Bilinmeyen bir Amerika gerçeğine dair tempolu bir kıyamet öyküsü izliyoruz.
Bir ülkeye dışarıdan bakan sinemacıların anlattıkları bizi hep cezbetmiştir. İsviçreli yönetmen Nicolas Steiner, bu enfes güzellikteki yarı-belgeselde Amerika’dan alışılmadık portreler çıkarıyor. Yer Yer _Zabriskie Point_ ’i hatırlatan film kıyametvari, yalnız ve güzel bir Amerika resmediyor.