Televizyon için hazırlanan bu özel mini dizide, Agnès Varda iki yıl boyunca Stockholm’den St. Petersburg’a, Lizbon’dan Rio de Janeiro’ya, Mexico City’den Los Angeles’a sayısız şehri seyahat ediyor ve dostlarıyla, sanatçılarla, sinemacılarla buluşuyor.