Alexander the Last
Bağımsız sinemanın ilgi odağı Jess Weixler’ın rol aldığı amatör drama, “mumblecore” türünün çok yönlü ve tartışmalı yönetmeni Joe Swanberg’in en iyi filmlerinden. Yeni evli bir çiftin eğlenceli, içten ve şehvetli tasvirinin yapımcılığnı Noach Baumbach, senaristliğini ise David Lowery üstleniyor.