All or Nothing
Penny bir süpermarkette çalışmaktadır. Kocası da nazik bir taksi şoförüdür. Penny’nin Phil’e olan sevgisi tükenmiştir. Çocukları temizlik işi yapan Rachel ve işsiz ve agresif Rory ile birlikte mutsuz bir hayatları vardır. Rory hastalanınca çift bir araya gelir ve aşklarını yeniden keşfeder.