Küçük bir Hint kasabasının idealist doktoru Ashoke Gupta, kasabanın tapınağındaki kutsal suyun zehirli olduğunu fark eder. İnsanları salgın hastalığa karşı uyarmaya çalışır. Oysa halk onu bir kurtarıcıdan ziyade düşman belleyecektir.