Anbessa
Kat mülkiyeti esasına dayanan dev bir proje, binlerce Etiyopyalıya daha iyi yaşamlar vadeder. 10 yaşındaki Asalif ve annesinin arazisinde yükselen bu yapı, onları susuz bir depoya mahkum eder. Asalif, şehir büyüse bile hayal gücü ve zekası sayesinde kontrolü dışındaki güçlerle mücadelesini sürdürür.
Mo Scarpelli, büyülü gerçekçi dokunuşlar taşıyan bir büyüme hikayesi anlattığı belgeselinde, basmakalıp çocukluk temsillerine meydan okuyor. Yönetmen ve anlattığı karakter arasındaki harika ilişkiyle zenginleşen Anbessa, güncelliği ve biçimsel maceraları arasında özenli bir denge kuruyor.