André Téchiné, après la Nouvelle Vague...
Filmde André Téchiné, Valence’den Paris’e gelişini, bir sinema âşığıyken nasıl yönetmen olduğunu, yeni dalga sonrası sinema içindeki sanatsal yolculuğunu anlatıyor.