Another Man
Sevgilisiyle ufak bir şehre taşınan François, yerel bir gazeteye film eleştirmeni olarak girince entelektüel kesime hitap eden bir sanat dergisinden intihal yapmaya başlar. Bir noktada ünlü eleştirmen Rosa’nın cazibesine kapılır ve ikili arasında acımasız kandırmacalarla dolu erotik bir oyun başlar.