Apiyemiyekî?
Bu bol katmanlı avangart kısa film, kolonyal şiddetin yerli halkları nasıl ezip geçtiğini inceliyor. Waimiri-Atroari topluluğunun çizimleri, diktatörlüğün yarattığı dehşetin sessiz tanıklarına dönüşüyor ve bizi filme adını veren soruyla baş başa bırakıyor: Apiyemiyekî? ya da “neden?”