Apocalypse: A Bill Callahan Tour Film
Etkileyici çekimlere sahip konser filmi, tur belgeseli ya da saykodelik “zımbırtı”, gizemli şarkıcı ve söz yazarı Bill Callahan’ın ABD’deki Apocalypse turnesini takip ediyor. Lo-fi akımının öncülerinden olan sanatçının esrarlı fikirlerine, yolda geçen hayatından izlenimci kesitler eşlik ediyor.