Aya Koretzky’nin Japon asıllı babasının yetmişlerde çıktığı dünya turundaki maceralarını aktaran büyüleyici belgeselinde, baba-kız farklı dönemler, ülkeler ve anılarda buluşuyor. Babasının hayatı yönetmenin önüne serilirken, biz de yıllar önce dünyanın genç adama nasıl umut vadettiğini görüyoruz.