Ars
Curé of Ars lakaplı Aziz John Vianney’nin yaşadığı Ain’deki ovaları ve köyleri Kış mevsiminde kayda alan Jacques Demy, bu adamın inancı uğruna verdiği mücadeleyi ve mistisizmini anlamaya çalıştı.
Jacques Demy’nin ölümünden sonra yayınlanan Ars, ruhani bir teslimiyete ve idrake duyulan yoğun bir arzuyla dolu. Karanlık tonlarıyla Demy’nin daha meşhur filmlerinden ayrılsa da etrafta dolan kamerayla yönetmenin mekana dair derin kavrayışını ve ulviyet hissini bu filmde de bulmak mümkün.