“Ben ölümümü çoktan yaşadım, artık geriye onun hakkında bir film yapmak kaldı.” Bu dünyadan göçmeye yakın olduğunu sezen Héctor Babenco’nun sözleri bunlar. Usta yönetmen, ölümüyle yüzleştiği bir dönemde, adeta ruhunu açarak, korkularını, endişelerini, anılarını, düşlerini paylaşıyor.