Beat the Devil
John Huston, bu yarı doğaçlama macera-komedide Humphrey Bogart ve Peter Lorre ile yeniden buluşuyor. Noir’ın kibriyle soygun filmlerinin çocuksu hareketliliğini harmanlayarak erkek egosunun bir nevi parodisini sunan Sarışın Şeytan, zamanının çok ötesindeki Malta Şahini’nin postmodern bir yorumu.