Arash, beş yıl Paris’te eğitim gördükten, orada yaşamaya uyum sağlayamayıp İran’a dönmeye karar verir. Haberlerden sarsılan ve onu bırakmak istemeyen iki arkadaşı Hossein ve Nima, Arash’ın fikrini değiştireceklerini umarak Fransa’ya son yolculuğa çıkarmaya ikna eder.