Below Sea Level
Bir manzaranın ya da arazinin ruhuna inerek o bölgenin özünü kavramak, çoğu kez o topraklara yabancı olmayı gerektiriyor. Gianfranco Rosi, Amerikan rüyasından sürgün edilip kendini Kaliforniya çöllerinde bulanlara çeviriyor kamerasını. Toplumun kıyısına sürülenlere dair mahrem bir portre.