Between Fences
Holot, Necef Çölü’nde Mısır sınırına yakın bir mülteci merkezidir. Merkez, Eritre ve Sudan’dan kaçmış ama ülkelerine geri gönderilemeyen sığınmacıları ağırlamaktadır. Chen Alon ve Avi Mograbi bu insanlarla beraber, yaşadıkları zor şartlara rağmen bir tiyatro atöylesi düzenlemeye karar verir.
Bir mülteci hikayesini nasıl anlatabilir? Belgeselci Avi Mograbi, tiyatro yönetmeni Chen Alon’la buluşup İsrail’de tutuklu mültecilerle iş birliği yapıyor. Onlara nasıl muamele edildiğini belgelemenin yanı sıra Ezilenlerin Tiyatrosu’nun yöntemleriyle inanılmaz deneyimlerini sahneye aktarıyorlar.