Beuys
20. yüzyıl sanat tarihinin en önemli figürlerinden olan Joseph Beuys’un hayatını ve işlerini ele alan bu belgesel, zamanının çok ötesindeki sanatçının bu özelliğini günümüzde hâlâ koruduğunu gösteriyor.