Big Buck Bunny
Gimera, Frank ve Rinky adlı üç yaratık kısa süre önce uyanmış Tavşan Big’ Buck’ı rahatsız eder. Gimera bir kelebek öldürünce, Buck onlardan vahşi bir şekilde intikam almaya karar verir.
Chuck Jones ve Looney Tunes çetesinin anarşist ruhunu taşıyan Big Buck Bunny, filme adını veren sersem karakterimizin, üç psikopat mahlukla giriştiği kovalamacayı anlatıyor. Evde Tek Başına serisini akla getiren türden intikam sahneleriyle huzur sağlanıyor. Renkli, matrak, çılgın bir animasyon.