Müzmin yorgunluktan mustarip Antonin, yardıma ihtiyacı olan kuşların bakıldığı bir barınakta çalışmaya başlar. Burada insanlar ve hayvanlara eşit oranda ilgi gösterilir. Yaptığı işte kendini geliştirmeye başlayan Antonin, yaralı kuşları umursayan insanları gördükçe dünyayı yeniden keşfeder.
Bu filmin size verdiği şefkat ve şifa hissini alıp tüm insanlığın üzerine serpmek isteyeceksiniz. Sergio da Costa ve Maya Kosa’nın filmi, hayvan bakımının adanmışlık gerektiren doğasıyla sizi tanıştırırken, bir barınaktaki tüm insanlara ve özellikle de hayvanlara karşı içinizi merhametle dolduracak.