Nada, ikili bir yaşam süren genç bir kadındır. Gündüzleri sessiz ve içine kapanıktır, ancak hava karardıktan sonra Tunus’un gece hayatına dalar ve erkekleri seçmeye başlar. Onları sadece yok etmek için baştan çıkarır, tıpkı bir modern zamanlar Medusa’sı gibi.