Küçük bir kasabada fahişelik yapan Sultana, onu pazarlayan adamla beraber büyük şehre göçer. Hedeflerini baştan çıkarmak için tüm hünerlerini sergilese de bir türlü başarılı olamaz ve iflas ederler. Sultana’nın umutsuzluğu, matem törenleri için gereken bir şalvarı satın alma arzusunda somutlaşır.