Yıl 1933, yer Arnavutluk. Kardeşi Mehill’in öcünü alma girişiminde başarısız olan Gjerg Berisha, Zef Kryeqyqe’yi yalnızca yaralayabilmiştir. Bunun üzerine Arnavutluk Hükûmeti, Yayla’ya bir temsilci gönderir: Fransa’da eğitim görmüş genç yargıç Bessian Vorpsi.