Burning Bush (Part 1)
İzleme keyfiniz için destansı bir sanat sineması filmi! Dünya sinemasında övgü toplayan yazar/yönetmen The Wire’ın bölümlerinin yaratıcısı Agnieszka Holland bu komünizmin düşüşüyle ilgili, hızlı, dikkat çekici, heyecanlandıran ve övgü toplayan mini diziyi HBO Avrupa’ya getirdi.