Lyon’da karısı ve çocuklarıyla yaşayan, 40’lı yaşlarındaki Alexandre, onu yıllar önce taciz eden rahibin halen çocuklarla çalıştığını öğrenir. Rahibin yaptıklarına karşı sessiz kalan diğer mağdurları bularak, onlarla güçlerini birleştirir ve adaleti kendi elleriyle sağlamaya çalışır.