CAMOUFLAGE
Krzysztof Zanussi’nin dönüşen bir toplumun iç tartışmalarına canlı bir biçimde şekillendirip, sıkı sıkıya bağlandığı sinemasında, Polonya nesillerinin çatışması dramada doruk noktasına ulaşıyor. Her zamanki üniversite eğitimli kahramanları onun mikroskobu altındadır ve bu bir ulusun mikrokozmosudur.