Car Cemetery
In a post-apocalyptic world, gangs of punks take shelter in a junkyard at the edge of a nuclear crater. Here among the car wrecks, the outcasts hide from the police and indulge in their sexual fetishes. Leading them is Emanou—a rockstar and messianic agitator who promises music instead of salvation.
In his raucous, avant-garde retelling of Christ’s story, Fernando Arrabal’s anti-authoritarian satire conjures up a world of sexual fetishes and surrealist visuals. Think of this as a punk Passion of the Christ, made by the co-founder (with Alejandro Jodorowsky) of the Panic Movement.